زندگی بنفش من، بدون من

اس ام اس دلتنگی

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۵۴ ب.ظ

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلتنگی , اس ام اس دلتنگی انگلیسی , اس ام اس دلتنگی و دوست داشتن , اس ام اس دلتنگی واسه عشقت 

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره مجموعه اس ام اس دلتنگی شبانه برای دوست و پدر و همسر و رفیق و عشقم ترکی در دسته سرگرمی برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

دلتنگی

قوی ترین،

واقعی ترین

و زیباترین حس دنیاست.

خوش بخت ترین آدمها کسانی هستند

که کسی را در زندگی

و جایی در قلبشان دارند

برای دلتنگ شدن.

هر بار که قلبم در سینه می لرزد.

هر بار که عطش دیدار دوباره تو

نفس گیرتر از روزهای قبل می شود.

هر بار که مست لحظه های با تو هستم

فکر می کنم چقدر خوشبختم ….

“نیکی فیروزکوهی”

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

نبودن هایت آنقدر زیاد شده

که دلتنگی هایم در دلم جا نمی شود

از چشم هایم چکه می کند

روی کا غذهای کاهی احساسم

اینجا برای مردن بهانه زیاد است

اگر زنده ام فقط به خاطر توست

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دلتنگی

همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست . . .

گاهی بخاطر بودن کسی ست که حواسش به تو نیست !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

چگونه با تو از چمدان سخن بگویم؟!

در را که باز کنم

دو فنجان کنار هم نشانده ای

وعطر چای

مرا میبرد

به دست های تو

به ساعت چهار

به آن فکر کوچک

که برخیزی و

دلتنگی ات را در قوری گل سرخ دم کنی

در را باز می کنم

عطرها مرده اند

بر میز کاغذی است که بر آن نوشته ای:

چگونه با تو از چمدان سخن بگویم؟

“گروس عبدالملکیان”

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دلت تنگ یک نفر که باشد ،

تمام تلاشت را هم که بکنی

تا خوش بگذرد و لحظه ای فراموشش کنی فایده ندارد . . .

تو دلت تنگ است !

دلت برای همان یک نفر تنگ است !

تا نیاید ، تا نباشد ، تو هنوز دلتنگی !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دلتنگی

یعنی فکر کردن به پرواز

به خنده‌های بی‌دلیلت در راه خانه

نگاه‌‌های “مال خودمی”ا‌ت در جمع

دلتنگی

یعنی کش رفتن آدامس جویده‌ ات

و غوطه‌ور شدن در طعم لب ‌هات

دلتنگی

یعنی چشم‌‌های تو امشب سرخ بود

و چشم‌‌های من خیس

“عباس معروفی”

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بیقرار تو ام

و در دل تنگم ، گله هاست

آه ! بی تاب شدن

عادت کم حوصله هاست

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

گفته بودم

بی تو سخت میگذرد بی انصاف

حرفم را پس می گیرم

بی تو انگار اصلا نمی گذرد …

  • arghavan miri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی